O Hotelach Przyjaznych Rodzinie i hotelowym savoir - vivre w Polsat New Kampania KULTURALNY RODZIC - KULTURALNE DZIECKO Restauracja hotelowa Polsat News i Polsat 09.04.2017 - hotelowy savoir vivre dla rodzin O zimowym wypoczynku w Polsat News O zimowym wypoczynku w Polsat News
basket
Dodaj swoje ulubione hotele, aby je wygodnie przeglądać
Znajdź hotel

Kapituła - Arkadiusz Lewenko

Powrót

Hotel Lidia, Darłowo
 

Sierpień 2019

1) Lokalizacja i dojazd obiektu

Rodziny mogły sobie tylko wymarzyć tak idealne położenie hotelu: tylko pas drzew oddziela go od głównej plaży przy falochronie, a zatem do pierwszych fal Bałtyku mamy zaledwie przysłowiowy „rzut beretem”. Dodatkowo ogromnym plusem jest fakt, że położenie hotelu pozbawia nas wątpliwej przyjemności przedzierania się z pociechami przez „zasieki” straganów ze wszystkim-i-niczym. Bardzo łatwy dojazd do Darłówka i ulicy Dorszowej gwarantuje szybkie dotarcie do celu. Parking jest bardzo dobrze zorganizowany przy samym hotelu, co pozwala nam wyruszyć na jakiekolwiek dodatkowe wycieczki w każdym momencie.

2) Ogólna ocena pokoju - dostosowanie do potrzeb dzieci i rodziców

Wszystkie pokoje w obiekcie należy ocenić bardzo wysoko. I to zarówno pod względem estetyki ich wykonania, kolorystyki łagodzącej nastroje, jak i elementów dekoracyjnych, nawiązującej rzecz jasna do morza. Dostosowanie do potrzeb bez najmniejszego zarzutu. Warto wspomnieć, że obiekt jest przygotowany do przyjęcia rodzin z czworonogami. Jako dodatkowe wyposażenie należy ująć leżaki i parawany oczekujące na nas na wydzielonej części plaży. Wystarczy udać się nad morze i poprosić o wymieniony ekwipunek.

3) Ogólna ocena łazienki - dostosowanie do potrzeb dzieci i rodziców

Nie inaczej ma się sprawa oceny łazienki. Po prostu wysoki standard

4) Bezpieczeństwo i zdrowie

Wszystkie niezbędne kontakty, które należy zapewnić w razie „W” są pod ręką. Goście mogą spędzić wolne chwile na basenie, a to wiąże się z odpowiednią rolą ratowników, których - w przypadku Hotelu LIDIA - oceniamy naprawdę wysoko.

5) Rozrywka - jaka i dla jakich dzieci (wiek, grupy wiekowe)

Bogate oferta, z której jest co wybierać. Animatorzy zapraszają do przeróżnych form aktywnego odpoczynku. Mamy do wykorzystania kilka sal: od tej przeznaczonej stricte dla najmłodszych (do 5 lat), jak i dla nieco starszych pociech z „małpim gajem”, czy salą do gier wideo lub kręgielnią. Tygodniowy plan zajęć dla dzieci zawiera takie pozycje jak np. warsztaty manualne, turniej bingo, warsztaty recyklingu, teleturnieje, talent show czy czytanie bajek. Na zewnątrz mamy plac zabaw, rowery, dobre warunki do biegania dla nieco starszych dzieci oraz dorosłych, nie zapominając o możliwościach skorzystania z zajęć nordic walking.

6) Oferta restauracyjna dla dzieci

Menu restauracyjne palce lizać. Bogactwo smaków i ich wybór do tej pory zaostrza u nas apetyt na samo wspomnienie. Kucharze potrafią wyczarować rożne znakomitości na poczekaniu. Warto dodać, że w godzinach 13:00-14:00 dla dzieci serwowana jest zupa, która jest wskazanym posiłkiem pomiędzy standardowym śniadaniem a obiadokolacją. Nie trzeba szukać jakichś przekąsek w okolicznych restauracjach.

7)  Przebieg dokonywania rezerwacji, meldowania się i wymeldowania

Bez zarzutu. Wszystko sprawnie i z uśmiechem.

8)  Poziom obsługi hotelowej w perspektywie rodziny z dziećmi

Widać naturalność załogi Hotelu LIDIA w poruszaniu się między gośćmi, zwłaszcza podczas serwowanych posiłków. Należy wspomnieć o Panu Gospodarzu, który na samym wjeździe wita i informuje, gdzie należy zaparkować auto, a robi to w wyjątkowo pozytywny sposób.

9)  Ogólne wrażenia z wizyty

Cała rodzina bardzo zadowolona.

10)   Uwagi - jeśli są

Klimat Hotelu jest bardzo przyjazny. Można odnieść wrażenie, że tworzy go kilka oddzielnych tematycznie zakątków, ale tworzących ciekawą całość. Taki układ dodaje kolorytu temu obiektowi i ma się wrażenie przytulnego, wciąż nieodkrytego miejsca.

11)   Czy chcielibyśmy tam wrócić ponownie? 

Z pewnością. Już teraz rozważamy przyjazd na okres świąteczno-noworoczny.

Do góry Powrót

Idea kampani HPR

DZIECKO VIP - em W HOTELU - 12 lat kampanii HPR!

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. To już 12 rok naszej działalności.

W ciągu 11 lat oceniliśmy i przyznaliśmy certyfikaty  727 obiektom hotelowym. Przejechaliśmy 547.074 km w tym czasie, aby dotrzeć do audytowanych hoteli, które ocenia ponad 50 osób z Kapituły HPR.

Tu znajdziesz hotel dla swojej rodziny z aktualnym certyfikatem 11 eydycji HPR, który jest ważny do 31.08.2020.

Obecnie trwa już 12 edycja 2019/2020.

Ważność certyfikatów HPR:

  • 12 edycja 2019/2020 - do 30.09.2021
  • 11 edycja 2018/2019 - do 31.08.2020
Organizator – Etirez Violetta Hamerska