Hotel Bartan na Wyspie Sobieszewskiej! To trafny wybór dla ostrożnych w dobie COVIDu oraz dla tych, którzy lubią kameralne warunki w przepięknych okolicznościach przyrody.
Wyspa Sobieszewska zachwyca; niby blisko Gdańska, ale jakby osobno. Wszędzie zielono, blisko do morza. Może być aktywnie (21 km ścieżek rowerowych), może być leniwie (na plaży). Do dyspozycji jest 10 rowerów, 4 małe i jedna przyczepka. Stacjonarnie dla dzieci dostępny jest plac zabaw wraz z samochodzikami napędzanymi siłą dziecięcych nóg. Do plaży 800 metrów, oczywiście wśród lasów. Budek z pokusami po drodze niewiele, więc też bezpiecznie dla rodzicielskiego portfela:).
Hotel w Akcji bierze udział już 8 raz, więc wszystkie wymagania dotyczące wyposażenia spełnia perfekcyjnie. Dodatkowe łóżeczka, pościel, wyposażenie potrzebne w łazience dostępne są dla gości po uprzednim zgłoszeniu. Ale Hotel Bartan oferuje o wiele więcej: gościnność, serdeczność, czułą dyskretną opiekę. Na prawdę można się tu poczuć jak u siebie w domu. Choć na wakacjach...
Menu COVIDOWE Hotel opracował tak, że rodziny dostają do stolika wcześniej zamówione zestawy. Są one skomponowane w taki sposób, by zadowolić różne zwyczaje i potrzeby żywieniowe. Warto wspomnieć, że restauracja serwuje wyroby własnego wędzenia. Jeśli ktoś zagustuje w tych wspaniałościach, może je sobie zamówić i kupić do domu. Osoby ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi również zostaną tu nakarmione, tylko trzeba zgłosić to wcześniej. Ponieważ dzieciaki mogą zgłodnieć w długiej przerwie między posiłkami, hotel w godzinach 13-15 serwuje gratisową zupkę (do lat 8). Dzieci które już zjadły i się nudzą mogą zaprzyjaźnić się z królikiem Tuptusiem mieszkającym tuż obok restauracji hotelowej.
Co do higieny: plac zabaw dezynfekowany co dwie godziny, wszystkie powierzchnie wspólne systematycznie i często. Przy windach stoją dyspensery z płynem dezynfekcyjnym. Pokoje ozonowane/ wietrzone. Stoliki w restauracji rozrzucone szeroko, nigdzie nie stoi się w kolejce. W razie jednak, gdyby coś się zadziało, informacja dotycząca porady lekarskiej jest dostępna w recepcji wraz z apteczką pierwszej pomocy. Personel jest przygotowany na różne sytuacje i szybko reaguje na potrzeby gości, o czym dowiedzieć się można z tzw poczty pantoflowej:). Okazuje się, że WSZYSCY!, z którymi zdarzyło mi się rozmawiać, byli tu w poprzednich latach i bardzo zachęcali do przyjazdu innych znajomych.
Okazuje się jak zawsze , że gościnność, rzetelność, profesjonalizm procentuje. Można to zauważyć zwłaszcza w tym trudnym czasie, gdy przyjeżdżają tu ci, którzy nie zawiedli się w poprzednich latach.