O Hotelach Przyjaznych Rodzinie i hotelowym savoir - vivre w Polsat New Kampania KULTURALNY RODZIC - KULTURALNE DZIECKO Restauracja hotelowa Polsat News i Polsat 09.04.2017 - hotelowy savoir vivre dla rodzin O zimowym wypoczynku w Polsat News O zimowym wypoczynku w Polsat News
basket
Dodaj swoje ulubione hotele, aby je wygodnie przeglądać
Znajdź hotel

Relacje

Zobacz więcej

Katarzyna Białek Golden Tulip Międzyzdroje Residence, Międzyzdroje | Wrzesień 2018

1 maja 2018

 

Golden Tulip w Międzyzdrojach to miejsce wyjątkowe! Sprawia to nie tylko nowoczesna architektura, komfort przestronnych, słonecznych pokojów i usytuowanie obiektu tuż przy plaży w spokojnej części Międzyzdrojów, ale też ciepło i zaangażowanie pracujących tu osób, które dokładają wszelkich starań, by pobyt w Golden Tulip był więcej niż komfortowy.

 

Kompleks nowoczesnych budynków jest położony tuż przy plaży w spokojnej, kameralnej części miejscowości. Do najbliższego sklepu jest stąd 5 minut spacerem, do centrum miasteczka - 15 minut pieszo. 

 

Ośrodek składa się z kilku nowoczesnych apartamentowców, w których mieści się łącznie 110 pokojów, w znakomitej większość 65 metrowe !!!! apartamenty suite z przestronną sypialnią, salonem, nowoczesną kuchnią i tarasem wzdłuż wszystkich okien. Pokoje są jasne, z ogromnymi oknami. Łazienki i kuchnie są nowe, sterylnie czyste, wyposażone w sprzęt ułatwiający wypoczynek rodzinom z dziećmi w każdym wieku.

 

Tak śniadania jak obiadokolacje są bardzo różnorodne. W sezonie w ośrodku serwowane są też obiady. W ciągu dnia w każdej chwili można dodatkowo zamówić zupę, wieczorami - zimne przystawki.

 

W okresach świątecznych (weekend majowy, czerwcowy, ferie, wakacje) ośrodek zapewnia animacje dla dzieci. Na stałe do dyspozycji maluchów są: nowoczesny zadbany plac zabaw z trampoliną, monitorowany pokój zabaw dla maluchów (z dostępem do wody i do łazienki) oraz pokój gier z X-boxem, piłkarzykami i stołem do ping ponga. W ośrodku jest też malutki basen, jacuzzi i strefa wellnes z 2 saunami. W recepcji można wypożyczyć książeczki, dvd, gry planszowe … a na wycieczki - hulajnogi. 

 

Golden Tulip to miejsce z którego nie chce się wyjeżdżać. Jest to miejsce, do którego chce się wracać. 

 

Moja córka, słyszy, że piszę tą relację. Poprosiła właśnie: „napisz, że jestem bardzo zadowolona”

Piszę więc: „Pola jest bardzo zadowolona” Dziękujemy!

 

cz. I POKÓJ I ŁAZIENKA

I pokój i łazienka są wzorcowe. Jasne, przestronne, czyste. Nowoczesne i ekskluzywne, a jednocześnie funkcjonalne. Wewnątrz jest wszystko, czego potrzeba do wyjazdu z dzieckiem. Jest dużo miejsca, jest aneks kuchenny i wszelkie przybory do opieki nad dzieckiem od łóżeczka i wanienki, po nakładki na toaletę, podest dla dzieci, zabezpieczenia kontaktów i okien.

CZ.II POMOC HOTELU W OPIECE NAD DZIECKIEM

  1. Bezpieczeństwo i 2. Rozrywka

Ośrodek jest duży.

Choć nie ma wydzielonego miejsca na wózki nie powinno być problemu z ich przechowywaniem.

Pisemna informacja o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi nie jest uwidoczniona w pokoju, ale wręczana przez pracownika recepcji podczas zameldowania. Place zabaw są nowe, bezpieczne. Jedynie rowery warto zabrać własne, bo choć tutejsze są regularnie serwisowane jest ich niewiele i sprawiają wrażenie topornych i mało zwinnych.

CZ.III OFERTA RESTAURACYJNA

Kuchnia reaguje na indywidualne potrzeby gości, nawet tych, jak Pola z licznymi nietolerancjami pokarmowymi. Wiele indywidualnych potraw jest serwowanych na życzenie 

Brak jest wydzielonego kącika zabaw dla dzieci w restauracji, ale są dostępne akcesoria (kredki, kolorowanki, książeczki) którymi maluch może się bawić siedząc z rodzicami przy stole.

CZ.IV  Zameldowania i wymeldowanie

Golden Tulip to jedyne znane mi miejsce, gdzie przy recepcji stoją schodki, umożliwiające maluchom uczestniczenie w zameldowaniu. Dzieci mogą też zbierać pieczątki za powroty. 4 pieczątki to gwarancja otrzymania zabawki - przytulanki ośmiornicy :)

CZ V Poziom obsługi był wzorcowy.

Każdy pracownik - od przemiłej Pani recepcjonistki, po czujnych kelnerów czy pana ratownika zachowywali się więcej niż uprzejmie. 

Najlepiej oceniane hotele

Edycja XI

Hotel ST BRUNO, Giżycko

Hotel ST BRUNO, Giżycko
Newsletter

Aby otrzymywać aktualne informacje i promocje – zapisz się

Zapisując się do newslettera zgadzasz się na...


ok

Partnerzy

Idea kampani HPR

DZIECKO VIP - em W HOTELU - 11 lat kampanii HPR!

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. To już 11 rok naszej działalności.

W ciągu 10 lat oceniliśmy i przyznaliśmy certyfikaty 685 obiektom hotelowym. Przejechaliśmy 512.488 km w tym czasie, aby dotrzeć do audytowanych hoteli, które ocenia ponad 50 osób z Kapituły HPR. Tu znajdziesz hotel dla swojej rodziny z aktualnym certyfikatem HPR, który jest ważny do 31.08.2019. Obecnie trwa już 11 edycja 2018/2019.

Ważność certyfikatów HPR:

  • 11 edycja 2018/2019 - do 31.08.2020
  • 10 edycja 2017/2018 - do 31.08.2019
Organizator – Etirez Violetta Hamerska