O Hotelach Przyjaznych Rodzinie i hotelowym savoir - vivre w Polsat New Kampania KULTURALNY RODZIC - KULTURALNE DZIECKO Restauracja hotelowa Polsat News i Polsat 09.04.2017 - hotelowy savoir vivre dla rodzin O zimowym wypoczynku w Polsat News O zimowym wypoczynku w Polsat News
basket
Dodaj swoje ulubione hotele, aby je wygodnie przeglądać
Znajdź hotel

Kapituła - Aneta Todorczuk - Perchuć i Marcin Perchuć

Powrót

Golden Tulip Międzyzdroje Residence, Międzyzdroje
 

Aneta Teodorczuk-Perchuć ocenia Hotel Golden Tulip w Międzyzdrojach

Dojazd do hotelu Golden Tulip jest oznaczony w kilku miejscach ale myślę, że w dobie internetu i swobodnego poruszania się w świecie wirtualnym, oznakowania są mniej istotne. Istotni są ludzie, a ludzie w Golden Tulipie to podstawa. Wszyscy – od recepcjonistów, przez obsługę w restauracji po stróża są przemili i stawiają na dobre samopoczucie gości. Co dla nas było bardzo ważne, nie musieliśmy się martwić o bezpieczeństwo naszych dość już samodzielnych dzieci, które poruszały się po całej przestrzeni swobodnie i bezstresowo. Teren hotelu przypomina trochę nowoczesne osiedle. Do własności hotelu należy kilka budynków a każdy ma kilka pięter. W zasadzie wszystkie pokoje są rodzinne, z ogromnymi balkonami dookoła więc z większości z nich widać dość spory plac zabaw – dopasowany do dzieci w każdym wieku. Jeśli komuś zależy na tym, żeby odpocząć przez chwilę w pokoju i „mieć oko” z góry, powinien poprosić o taki właśnie pokój – z widokiem na plac zabaw. Przy deszczowej aurze dzieci mają kilka możliwości: niewielki pokoik zabaw dla małych dzieci (na początku sezonu dość skromny, ale podczas rozmowy z dyrektorem hotelu poznałam plany na ogromną gamę animacji w bliskiej przyszłości i robią one duże wrażenie), dwa spore pokoje dla starszych dzieci – pokój z grami typu ping-pong, piłkarzyki i pokój z x-boxem, któremu zazwyczaj bywam przeciwna, ale tu akurat wybór gier był bardzo przyjazny, nieagresywny i wymagający sporego zaangażowania ruchowego – nam się to bardzo podobało. Poza tym jest też basen, ale jest malutki, więc przy niepogodzie może być obłożony.

Pokoje hotelowe – a właściwie apartamenty – są bardzo komfortowe i przestrzenne, miejsca starcza nawet na to, żeby dzieci pobiegały, a każdy może znaleźć przestrzeń i czas tylko dla siebie, co przy temperamentnym potomstwie jest dużym atutem. Łazienki też są spore i, co dla niektórych jest bardzo istotne - mają wannę.

Podobało nam się kilka autorskich pomysłów – i za nie właśnie oceniam hotel wysoko – właśnie za kreatywność i chęć nieustannego wprowadzania zmian, oczywiście zmian na jeszcze lepsze. Dzieci mają szansę zabukować się na równi z rodzicami, tak samo jak oni są witani, bo przy recepcji są specjalne schodki z barierką – dla młodszych gości. Nigdzie się z tym nie spotkaliśmy, a pomysł jest super! Program animacyjny jest bardzo ciekawy i różnorodny, przyjeżdżają animatorzy – profesjonalni aktorzy (dobrzy, akurat ich spotkałam to piszę, bo znamJ), najbardziej chyba spodobał się nam pomysł sprowadzenia białego fiata 126p, który przez całe wakacje będzie do dyspozycji na trawniku hotelowym w gotowości do akcji „Malowanie Malucha”. Duże WOW za pomysł.

Restauracja nie jest gigantyczna, ale na tyle duża, że mimo pełnego obłożenia nie odczuwa się tłoku. Co istotne – nie ma opcji a’la carte. Dla jednych gości może być to plusem, dla innych minusem. Nam akurat podoba się ten „brak nadęcia”, papierowe jednorazowe nakrycia, które można pomalować i pobrudzić zamiast eleganckich obrusów. Bufet szwedzki jest dość różnorodny – nasz siedmioletni niejadek zawsze coś dla siebie znalazł, a to naprawdę wybredna persona.

Podsumowując nasz pobyt – duże TAK dla powrotu do tego miejsca. Dodam jeszcze, że przy tak dużej powierzchni hotelowej komunikacja windami z podziemnego parkingu jest bardzo dobrze oznaczona i prosta. Co ważne, że hotel jest oddalony od hałaśliwego centrum Międzyzdrojów i jest praktycznie nad samym morzem, ale zawsze można wypożyczyć rower i migiem w centrum wylądować. W Międzyzdrojach atrakcji nie brakuje, ale od tego są już inni recenzenci. 

Do góry Powrót

Idea kampani HPR

DZIECKO VIP - em W HOTELU - 10 lat kampanii HPR!

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. To już 10 rok naszej działalności.

W ciągu 9 lat oceniliśmy i przyznaliśmy certyfikaty 634 obiektom hotelowym. Przejechaliśmy 474.110 km w tym czasie, aby dotrzeć do audytowanych hoteli, które ocenia ponad 50 osób z Kapituły HPR. Tu znajdziesz hotel dla swojej rodziny z aktualnym certyfikatem HPR, który jest ważny do 31.08.2018. Obecnie trwa już 10 edycja 2017/2018.

Ważność certyfikatów HPR:

  •   9 edycja 2016/2017 - do 31.08.2018
  • 10 edycja 2017/2018 - do 31.08.2019
Organizator – Etirez Violetta Hamerska