basket
Dodaj swoje ulubione hotele, aby je wygodnie przeglądać
Znajdź hotel
pl 2 3
VII Edycja
Kampanii konkursu 2014/2015
Znajdź hotel

Wybierz hotel z aktualnym certyfikatem HPR

home_block1
Newsletter

Aby otrzymywać aktualne informacje i promocje – zapisz się

Zapisując się do newslettera zgadzasz się na...


ok
home_block1

Aktualności

Archiwum

Relacje

Zobacz więcej

Adrian Furgalski Hotel ST BRUNO, Giżycko

Relacja VII edycja - luty, 2015

Mazury uwielbiam. Jeziora, dobra ryba, czyste powietrze, dlatego często wybieram się w tamten rejon naszego kraju. Hotel St. Bruno w Giżycku widziałem wielokrotnie. Masywna budowla, pięknie odnowiona i podświetlona, położona w malowniczym miejscu nad Kanałem Łuczańskim, łączącym pobliskie jezioro Niegocin z jeziorem Kisajno. Nie da się nie zauważyć. Z oferty hotelowej korzystałem teraz jednak dopiero po raz drugi. I tak jak za pierwszym razem, tak i za drugim bardzo miło wspominam ten okres wypoczynku, dlatego zdecydowanie polecam ten obiekt, samemu nie mogąc już doczekać się kolejnej wizyty. Po kolei jednak.

Na Kanale Łuczańskim, tuż pod oknami hotelu, zlokalizowany jest jeden z ostatnich zachowanych mostów obrotowych obsługiwanych ręcznie. Jest niewątpliwą atrakcją turystyczną, a prace przy jego otwieraniu i zamykaniu zawsze mają towarzystwo wielu zaciekawionych widzów. Zmotoryzowaniu muszą jednak sprawdzić na stronie internetowej jakie w sezonie żeglownym są godziny tych operacji, żeby nie stać bezsensownie w kolejce aut, choć oczywiście nieczynną wówczas przeprawę można przejechać  innym mostem.  W Giżycku są na ulicach umieszczone tabliczki z oznakowaniami dojścia do głównych atrakcji turystycznych i niektórych ośrodków. Nie widziałem na nich nazwy naszego hotelu, nie rzuciły mi się w oczy także osobne tablice, poza jedną, kiedy już wracałem do Warszawy i reklama St.Bruno kazała mi zawrócić 4,5 km. To jednak tylko takie marudzenia dla marudzenia, bo dzisiaj każdy ma przecież nawigację, jeśli nie w samochodzie, to w telefonie, więc spokojnie można się obejść bez tablic, zwłaszcza że ja akurat nie znoszę zalewu reklam przy naszych drogach, gdyż łatwo mogą one zniszczyć każdą urokliwą miejscowość.

Meldowaliśmy się w piątek, w dzień roboczy, a więc wszystko szło sprawnie ze względu na dwuosobową obsługę. Wymeldowanie odbywało się w niedzielę, przy jednej osobie, która musiała odbierać telefony, zajmować się gośćmi w recepcji, dlatego warto pomyśleć o bardziej elastycznym podejściu i wzmocnieniu obsługi, żeby nie robił się zator. Na dzień dobry dostaliśmy pełną informację o usługach hotelu, atrakcjach na miejscu i w okolicy, spis najbardziej potrzebnych telefonów (bardzo dobra informacja o lekarzach, aptekach i pomocy w ramach problemów zdrowotnych). Zestaw powitalny dla dzieci obejmuje bogaty zbiór do kolorowania. Postanowiliśmy być upierdliwi i sprawdzać odporność personelu na zadawanie im mnóstwa pytań. Test zdali bez zastrzeżeń. Przy okazji podsłuchałem rozmowę recepcjonistki z chętnym na pobyt w St.Bruno. Cierpliwie opisywała mu rozkład obiektu, jakie są widoku z poszczególnych pokoi i jakie kształty okien temu służą, że są podjazdy etc. Rzecz, wydaje mi się bardzo rzadko spotykana, pobyt za darmo przysługuje każdemu dziecku aż do 12 roku życia!

Warto przeprowadzić wspomnianą przed chwilą rozmowę oraz dokładnie przeczytać bogatą stronę internetową hotelu, gdyż składa się na niego odrestaurowany zamek oraz dwa pozostałe skrzydła. Są na stałe 2 pokoje rodzinne, w pozostałych przypadkach można je oczywiście doposażyć, jest jeden pokój całkowicie przystosowany do potrzeb niepełnosprawnego gościa (podobnie jak łazienki i toalety przy basenie, spa i restauracji), ale trzeba brać pod uwagę, że w zamczysku nie można sobie dowolnie burzyć i przestawiać ścian, dlatego dla niektórych może być za ciasno. Wtedy polecamy pokoje i apartamenty w pozostałych skrzydłach, równie miłe i przytulne. Jak przystało na porządne zamczysko, mnóstwo jest korytarzy i tajnych skrótów, ale oznakowanie na ścianach nie pozwala się zgubić.

Wszystkie niezbędne rzeczy na pobyt rodziców z dziećmi znaleźliśmy albo w przygotowanych na stale pokojach, albo w magazynie skąd można je rzecz jasna wypożyczyć, zwracając się o to czy przy rezerwacji telefonicznej czy przy meldowaniu. Stan wyposażenia bardzo dobry. Podobnie czystość w całym hotelu, o którą dba się na bieżąco. Jest odpowiednia ilość ręczników o rozmaitych rozmiarach, w pokojach są szlafroki i kapcie, więc nie trzeba się o nie upominać w recepcji. W całym hotelu jest darmowe wifi i co u mnie zyskało akurat plus, bardzo łatwo dostępne, bez loginów                                              piętnastocyfrowych haseł. W pokojach są telewizory, można sobie dopożyczyć dvd.

Apteczka jest, sprawdziliśmy daty ważności jej zawartości i wszystko było w porządku. Telefony do szpitala, lekarzy i kilkunastu okolicznych aptek leżą bardzo widoczne na ladzie w recepcji oraz w pokojach. Przy meldowaniu się zostaliśmy o tym fakcie także poinformowani. Pokoje zabezpieczone, zarówno kontakty jak i drzwi i okna. Obiekt i otoczenie monitorowane. Utrzymywany w czystości.

Codzienne animacje. Widzieliśmy świetny kontakt dzieci z animatorem, którego dzieci od razu traktują jak od lat znaną sympatyczną ciocię/wujka. Fantastycznie umeblowany, bardzo kolorowy i wyposażony w mnóstwo zabawek pokój zabaw dla dzieci. Rodzicom, którzy chcieliby się zrelaksować wieczorem chociażby w hotelowym barze nocnym można polecić wynajęcie opiekunki, bądź elektronicznej niani. Urządzane dyskoteki nie będą nikomu przeszkadzać, gdyż zlokalizowane są w takim miejscu w hotelu, że mocne bity nie docierają do pokojów. W otaczającym hotel parku nowością jest siłownia na świeżym powietrzu. W hotelu są m.in. kręgielnia, bilard, Xbox z opieką animatora. Karaoke dla dzieci i dorosłych. Hotel ma podpisane umowy z różnymi firmami turystycznymi, więc nie ma żadnego problemu, żeby po chętnych na wycieczkę szlakiem jezior mazurskich przypłynął statek niemal pod same drzwi pokoju, bo hotel zbudował własną przystań. Pozwala to zatem także na ciekawe spędzenie czasu dla amatorów sportów wodnych. Bardzo polecam sympatyczną i profesjonalną obsługę w spa oraz basen i towarzyszące mu jacuzzi, masaże wodne etc. O wszystkich atrakcjach można spokojnie przeczytać na stronie internetowej obiektu, jest ona naprawdę bardzo dobrze zbudowana.

Kuchnia rewelacyjna, bardzo duży wybór dań. Wyznawcy tezy  (jak ja), że obiad bez zupy to nie obiad, dostaną każdego dnia co najmniej jej dwa rodzaje do wyboru. Zawsze jest kilka dań mięsnych do wyboru, kilka rodzajów ryb rzecz jasna tak samo. Sporo warzyw i sałatek oraz owoców. Kilka rodzajów soków. Dla legitymujących się dowodem osobistym ciekawy wybór win. Dostępny jest także nocny serwis, można na bieżąco także kupić gotowe dania dla niemowlaków. Menu dla dzieci bogate i rzecz jasna dostępne są zestawy małego gościa restauracji (krzesełka, plastikowe talerze, kubki i sztućce) jak i kącik zabaw w restauracji. Latem dostępna jest także propozycja dań z grilla. Całą dobę, wraz z usługą room service, można nabyć gotowe potrawy dla niemowląt i oczywiście dania z kuchni dla dzieciaków.

Personel jest zaangażowany i chętnie służy pomocą bez wymuszonego uśmiechu i bez wypowiadanych w bólu czarodziejskich słów, jak np. dziękuję i proszę. W restauracji bardzo szybka obsługa, więc ani nie musimy długo czekać na nasze dodatkowe zamówienia, ani nie zalegają na stole brudne naczynia. W trakcie pobytu, poza sezonem, hotel miał sporą frekwencję. Dyskretnie obserwowaliśmy twarze gości (na nas wszak mogła ekipa hotelowa specjalnie się przygotować) i widać było zadowolenie podobnie, jak nie widać było na twarzach najmłodszych znudzenia pobytem w mało przyjaznym miejscu.

To był mój drugi pobyt w St.Bruno, pierwszy raz w okresie zimowym. Bez względu na porę roku jednak, gorąco go polecam. Ja się tam na pewno jeszcze nie raz stawię!

Mgr Iwona Osiecka Hotel Galaxy, Kraków

Lokalizacja i dojazd do obiektu
Hotel położony jest w bardzo dogodnym miejscu, tuż nad Wisłą, blisko Centrum z jednej strony a blisko starej urokliwej dzielnicy Kazimierz. Dojazd jest łatwy, nie nastręcza żadnych trudności.


Ogólna ocena pokoju
Pokoje są dość przestronne. Niektóre mogą  być połączone ze sobą tak, by mogła pomieścić się większa rodzina. W tym celu są też dodatkowo  rozkładane sofy. Pokoje posiadają wszystkie wymagane udogodnienia. Dzieci do 5 lat nocują bezpłatnie. Mogą spać z rodzicami lub na dostawce. Wszelkie informacje na temat udogodnień dla rodzin z dziećmi oraz  potrzebne telefony  zebrane są w dużej książeczce widocznej od razu po wejściu do pokoju.

Ogólna ocena łazienki
W łazience rodzic znajdzie wszystko to, co jest potrzebne w podróży z dzieckiem, zgodnie z wymaganiami Kampanii (wanienka, miska, dodatkowe ręczniki, mata antypoślizgowa itd..)

Bezpieczeństwo i zdrowie
Hotel wyposażony jest we wszystkie zabezpieczenia, które powodują, że nic nie powinno się zdarzyć, ale na wszelką ewentualność w recepcji i w pokoju  jest lista wszystkich specjalistów, do których w razie trudnej sytuacji zdrowotnej należy się zgłosić.
Windy uruchamiają się dzięki kartom magnetycznym, aby dziecko nie mogło się samodzielnie nią poruszać. Jednak w czasie mojego pobytu w jakiś niewytłumaczalny sposób małe dziecko samodzielnie odjechało windą, ale personel natychmiast wkroczył do akcji, odnalazł dziecko na odpowiednim piętrze i oddał przerażonej matce. Panie robiły wrażenie spokojnych i opanowanych, przygotowanych na różne trudne sytuacje.

Rozrywka-jaka i dla kogo?
Dla młodszych dzieci przy restauracji jest mały kącik zabaw. Być może większy nie jest potrzebny, bo rodzice traktują  Hotel Galaxy jako bazę wypadową do zwiedzania okolicy.
Można też wypożyczyć w recepcji książki, gry, także elektroniczne. Super nowością dla starszaków jest  ścianka wspinaczkowa, oczywiście z wszystkimi zabezpieczeniami.
No i jest też nieduży, ale ładny basen, i dla mniejszych i dla starszych. Jeśli rodzice nie wzięli rękawków do nauki pływania, czy też piłki do grania, wszystko to jest dostępne.
Jeśli rodzice chcą skorzystać ze SPA, Panie z obsługi zajmą się dzieckiem ucząc je, jak wyplatać zmyślne zwierzątka z ręczników lub zaproponują drobny zabieg kosmetyczny.
Programy animacyjne dla dzieci są natomiast wtedy, gdy obowiązują pakiety weekendowe.

Oferta restauracyjna dla dzieci
W restauracji rodzice dostają oddzielną kartę z menu dla dzieci, gdzie są mniejsze porcje i odpowiednio mniejsze ceny. Patrząc na to menu, odnosi się wrażenie, że w tym hotelu obowiązują zasady zdrowego żywienia. I nawet te dzieci, które jedzą tylko frytki, skuszą się na coś innego (zresztą frytek w menu nie ma!) . Jedzenie bufetowe jest różnorodne i także maluchy coś w nim znajdą.
Specjalne foteliki, plastikowa zastawa i śliniaczki są oczywiście na miejscu, czym wzbudzają zachwyt rodziców (nieświadomych, że hotel bierze udział w Kampanii). Wszystko naszykowane przy wejściu, odpowiednio oznaczone.

Przebieg dokonywania rezerwacji
Wszystko tu przebiega tak sprawnie, że dzieci nie zdążą się nudzić. Ale w razie czego są dostępne kolorowanki i różne gry.

Poziom obsługi hotelowej w perspektywie rodziny z dziećmi
Wydaje się, że obsługa w tym hotelu reprezentuje najwyższy poziom. Od czasu przystąpienia do Kampanii widać olbrzymi postęp, o czym mówili wszyscy napotkani Rodzice.

Ogólne wrażenia z wizyty.
Hotel Galaxy robi wrażenie miejsca, które zachęca do przyjazdu miłą atmosferą, prorodzinnym podejściem. I mimo, że wszyscy tam są bardzo zapracowani, starają się być uśmiechnięci i otwarci na wszelkie potrzeby. Zarówno ja jak i napotkani Rodzice zapewniali, że chętnie tu jeszcze wrócą:)

Uwagi
Hotel Galaxy jest też miejscem przyjaznym rodzinom niepełnosprawnym. Wszędzie można podjechać wózkiem, są oznaczenia dla niewidomych, są pokoje z odpowiednimi łazienkami i też można wypożyczyć elektryczny i tradycyjny wózek inwalidzki.

Najlepiej oceniane hotele

Edycja VII

Grand Lubicz, Uzdrowisko Ustka

Grand Lubicz, Uzdrowisko Ustka

Zalesie Mazury Active SPA, Zalesie

Zalesie Mazury Active SPA, Zalesie
Edycja VII

Hotel Czarny Potok Resort & SPA, Krynica Zdrój

Hotel Czarny Potok Resort & SPA, Krynica Zdrój
Edycja VII

Hotel Lidia, Darłowo

Hotel Lidia, Darłowo
Edycja VII

Cottonina Villa & Mineral SPA Resort, Świeradów Zdrój

Cottonina Villa & Mineral SPA Resort, Świeradów Zdrój
Edycja VII

Hotel Senator, Dźwirzyno

Hotel Senator, Dźwirzyno
Edycja VII

Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz

Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz
Edycja VII

Hotel Lubicz Wellness & SPA, Ustka

Hotel Lubicz Wellness & SPA, Ustka

Polecane oferty

Partnerzy

partner_logoICC_1.jpg partner_etirez.png partner_polsat_news_logo150x150_1.jpg partner_Party.jpg partner_twoj_maluszek.png partner_MTJ_LOGO_NOWE_1.jpeg partner_TD_Logo_magenta.jpg partner_przedszkolak_1.jpeg partner_aurelka.png partner_logo_POSM.png partner_Blazejowska.png partner_POT_Logo_na_tle_1.jpg partner_SOWA_logo_podstawowe.jpg partner_Good_flow_duze.jpg partner_Logo_Hotelarz_1.jpg partner_Baby_on_Line.png

Idea kampani HPR

DZIECKO VIPEM W HOTELU

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, których celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku.

W ciągu 6 lat oceniono i przyznano certyfikaty dla 450 obiektów hotelowych. Tu znajdziesz hotel dla swojej rodziny z aktualnym certyfikatem HPR.

Organizator – Etirez Violetta Hamerska